2017年5月1日 星期一

點解d凹凸洞會越來越明顯?

CLEAN Blog - 點解d凹凸洞會越來越明顯?

前幾日同中心既同事傾計既時候得知最近多左顧客問關於凹凸洞射頻治療既細節,聽到話其中一位顧客問到:問點解d凹凸洞會越來越明顯既?已經冇生暗瘡亦冇再擠d皮膚啦,本來唔係好覺既凹凸洞但慢慢變得越黎越凹咁。

覺得呢個問題可能對某部份有凹凸洞皮膚既人會有同感,所以就想係度分享小小心得。之前都有分享過一d文章係關於凹凸皮膚問題既心得,文章亦提及到其實形成凹凸皮膚既原因一般有兩種:

  1. 皮膚組織受到破壞(如過度和強行擠暗瘡,曾生水痘等)
  2. 經常係同一位置生暗瘡

而如果係25歲前發生以上情況而形成凹凸洞,一般該凹凸洞唔會太過深又或者唔會形成凹凸洞(當然亦要視乎該時皮膚受到破壞既嚴重程度),因為皮膚會自己不斷增生膠原纖維,進行自我修復,但係從25歲起,膠原蛋白會不斷流失,如果冇做好皮膚保養既話,流失既速度會比想像中快,所以凹凸洞會越來越凹哦。

但我諗大家會問:我已經有做保養了喎,平時敷下面膜,又食d補充品咁,但點解d凹凸洞都係變得越黎越凹既?

其實有時雖然有做好保養,但可能另一方面缺乏保護皮膚同保養身體。因為比如冇搽好物理性防曬就出門,保養品既成份偏重化學或含有刺激性成份,缺乏作息時間,唔均衡既飲食習慣等。。。都會影響我地既皮膚狀態,所以除左進行療程黎改善凹凸皮膚,係個人生活習慣亦要好好配合先至會事半功倍哦!

如果大家想知有d乜係需要注意才可以改善凹凸洞問題?或想了解多d有關凹凸皮膚既形成等,可參考以下3篇文章:


又或者如果大家想免費做一次皮膚分析,睇下自己既皮膚平滑度情況和肌齡?歡迎用以下方式聯絡我們哦,另外我地中心亦為第一次光臨既顧客提供一次30% off既納米點陣式凹凸洞射頻療程試做,可在旁邊既連結了解更多和登記哦:www.cleanskincare.com.hk/zh/rf.html


免責聲明:以上所載的資料只供參考用途,均不能作為替代執業西醫的建議.在採取任何行動之前,你必須與有適當資格的執業醫療人仕諮詢.